شوکه شدنِ نیمه شبان

ارسال شده توسط پریستار


به این می گن شوکه شدن
دیشب که سر کار بودم ، ساعت 4 صبح رفتم که یکی از بیمارم رو چک کنم که به پدیده ای برخوردم که انگار برق 120 وات به من وصل شده باشه، در حالی که با بیمارم داشتم حرف می زدم، در پناه نور ضعیف اتاق تصویر روی دیوار کنار تخت بیمارم در جا میخکوبم کرد. ناخودآگاه گفتم: چی خمینی، جلوتر رفتم، خودش بود یک اسکناس 50000 ریالی با تصویر کریه خمینی روی دیوار و یک کارت پستال و آرزوی خوب شدن برای بیمار. با دقت بیشتری نگاه کردم، یک دفعه برگشتم و مچ بند بیمارم رو که حاوی مشخصاتش بود رو چک کردم. بینوا بیمارم گیج شده بود. علی رغم اینکه اسم بیمارم رو می دونستم به خاطر گیج شدن ِ لحظه ایم دوباره چک کردم، اسم ایرانی نبود. بعد از بیمارم پرسیدم که اسکناس ایرانی رو از کجا آورده و اینکه من از آدم صاحب تصویر متنفر بوده و هستم، خلاصه کلی بحث و صحبت در ساعت 4 صبح اونم در اتاق چهار نفره و با آدمی که مشکل شنوایی داره. نهایتن ایشان گفتن که " این اسکناس رو با عکس آیت الله، نوه ام موقع بازگشت از سفرش به ایران برام آورده"

0 نظرات:

ارسال یک نظر