حقوق بیمار یا پرستار؟

ارسال شده توسط پریستار


تو این قحط البازار پرستاری دو پرستار از کار اخراج شدن. این دو پرستار بدلیل اینکه با موبایلشون از ایکس- ری بیمارشون عکس گرفته بودن و عکس رو تو فیس بوک پست کرده بودن از کار برکنار شدن. بیمار مورد نظر به دلیل گیرکردن یک جسم خارجی در ناحیه مقعد به اورژانس مراجعه می کند و این دو پرستار عزیز اشتیاقشون برای گرفتن عکس از ایکس- ری بیمار غیرقابل کنترل می شه وقتی می فهمن که شیء مورد نظر یه وسیله ای برای س.ک.س.
حالا سؤال اینجاست که با توجه به اینکه این دو پرستار از تصویر چهره بیمار و همینطور از اسم و مشخصات بیمار در فیس بوک استفاده نکردن، بازم مستحق اخراج هستن؟



توصیه می کنم که این ویدیو رو هم حتمن ببینید.

4 نظرات:

  1. ناشناس گفت...

    ببین وقتی امکانات نباشه چه فجایعی که رخ نمی ده. "سکس توی" کجا و چنگال کجا! کاش داستان وطنی اش رو هم نقل می کردی!

  2. ناشناس گفت...

    به نظرم نکته اینجاست که دوستان این دو پرستار در فیس بوک می دانند که این اتفاق در کدام بیمارستان افتاده.(حتی شاید اسم بیمارستان را هم ذکر کرده باشند) در اینصورت شناسایی شخص کار سختی نیست و میشه همون افشا کردن اطلاعات شخصی.

    می دونی که من در محل کارم با بانک داده های مربوط به بیماران سر و کا دارم و اونجا اگر من در گزارشی یا برای مقاله ای جدولی منتشر کنم که فقط یک عدد کمتر از 6 داشته باشه و مثلا نشون بده که در سال 1996 تعداد بیماران خاصی با درآمد مشخصی در یک منطقه 5 نفر بوده به همون سرنوشت اون دو پرستار دچار خواهم شد.

  3. ناشناس گفت...

    جالب بود! اینکه اینقدر به حقوق بیماران اهمیت داده میشه قابل تحسین هست. خوبه که سیستم بهداشت و درمان ما هم یادگیره

  4. ناشناس گفت...

    سلام
    خوشحالم که به حقوق بیماران اینقدر توجه میشه .راستش من دارم در همین رابطه تحقیق میکنم خوشحال میشم اگه بتونم نظر شمارو در رابطه با حقوق بیمار وکادر درمانی بدونم ومطمئن هستم که نظر شما میتونه خیلی به من کمک کنه.haghighi_fatemeh@yahoo.com

ارسال یک نظر